Adrià Davins, Maria Faura i Jordi Batriu presenten el logo de la marca Cultura Prats de Lluçanès.

L’Ajuntament de Prats de Lluçanès ha presentat aquest divendres la nova marca “Cultura Prats de Lluçanès”. L’acte ha comptat amb la presència del regidor de Cultura, Jordi Batriu, la tècnica de l’àrea de Cultura, Maria Faura, i el dissenyador de la nova marca, Adrià Davins.

L’objectiu del llançament de la nova marca és el de posicionar l’àmplia proposta cultural del municipi. El regidor Batriu ha explicat que a través de la nova marca “es pretén consolidar, promocionar i fomentar la gran oferta cultural al poble i projectar-la més enllà dels veïns i veïnes, apropant visitants culturals al llarg de tot l’any a Prats”.

La tècnica de Cultura, Maria Faura, ha detallat que la marca també vol “fomentar la creació d’una programació estable trimestral que anirà vinculada a activitats pròpies que s’organitzaran des de l’Ajuntament en forma d’actes culturals a la sala o al carrer per a un públic familiar, jove, adult o general”.

El dissenyador gràfic Adrià Davins ha explicat que el nou logo de Cultura Prats de Lluçanès, representat amb les lletres “CP”, fa referència a les paraules de “Cultura” i “Prats”.

“Cultura Prats de Lluçanès” compta amb perfils propis a les xarxes socials de Twitter, Instagram i Facebook, on es publicarà tot el contingut relacionat amb les propostes culturals del municipi. L’objectiu és que els diferents perfils esdevinguin una eina referent per a totes aquelles persones que s’interessen per les informacions culturals de Prats.

El nou logo s’integrarà en la cartellera de totes les propostes culturals i tindrà presència en els diferents actes i activitats que se celebrin. D’altra banda, a la web de l’Ajuntament de Prats de Lluçanès, s’ha creat un apartat específic per consultar tota la informació relacionada amb la Cultura.

Segueix els nous canals de Cultura Prats de Lluçanès a les xarxes socials:

 @cultura_prats

 @cultura_pratsdellucanes

 Cultura Prats de Lluçanès