15.7 C
Prats de Lluçanès
dijous, 30 de juny de 2022
Inici Participació, Comunicació i Polítiques Digitals

Participació, Comunicació i Polítiques Digitals

Heribert Grifell Costa – Junts per Prats

Nascut el 1984. Va iniciar els seus estudis de saxo i clarinet al Conservatori de Música de Manresa i va fer el Grau superior de música com intèrpret de tible a l’ESMUC.

Músic de cobles i orquestres des del 2002, va iniciar-se com a professor de música el 2007 i fins a l’actualitat. Ha estat professor de saxo, clarinet i cap d’estudis de l’Escola Municipal de Música de Prats de Lluçanès Josep Cirera i Armengol des del 2011 fins a passar a l’actual escola EMAL. Ha estat treballant a l’Escola de Música de Callús, Fonollosa, la Garriga, Solsona, entre d’altres i fent substitucions a les escoles d’Artes, Vic, etc.
Ha actuat sempre en les formacions, les festes i actes culturals que s’han fet a Prats de Lluçanès. 
Va treballar a Prats de Lluçanès de fuster, en un negoci familiar.

Podeu contactar a través del formulari de contacte:

  Accepto l'Avís Legal i la Política de privacitat d'aquesta web.

Participació

La regidoria de Participació treballa per promoure la interrelació entre ciutadania i administració, per incorporar el debat i el diàleg en les actuacions municipals i per difondre valors democràtics entre la ciutadania.

Per aquest motiu, és tenen com a objectius promoure la participació i la col·laboració ciutadana en la definició i l’aplicació de les polítiques públiques locals més rellevants, tenint en compte les necessitats, problemàtiques i preferències expressades pels veïns i les veïnes, i fomentar la transparència i la informació pública de la gestió i l’acció del govern municipal.

S’entén la participació ciutadana com el dret dels habitants del municipi d’intervenir, de manera individual o col·lectiva – associació, entitat o altra forma d’acció col·lectiva- en la definició i l’aplicació de les polítiques públiques, a instància de l’administració o de la mateixa ciutadania, a través dels òrgans i eines de participació establertes en el reglament que s’està elaborant i en la resta de normes i lleis vigents.

Comunicació i polítiques digitals

La regidoria de Comunicació treballa per garantir la transparència i una comunicació pública de qualitat. És l’àrea responsable de difondre l’acció de govern de l’Ajuntament i fer-la més propera als veïns i veïnes del poble.

Al mateix temps, té el repte de facilitar la comunicació interna entre les diverses àrees del consistori per assegurar una gestió més eficient dels recursos municipals i públics.

Per tot això, es dona suport a l’equip de govern i es planifiquen estratègies i s’assessora en les estratègies de comunicació de la corporació, es desenvolupen campanyes d’imatge corporativa i de campanyes informatives, es planifica i s’elabora el butlletí municipal, es difon informació corporativa institucional a través del web municipal i mitjans de comunicació dels que es disposa –xarxes socials i nou canal WhatsApp-, es coordina i es participa en l’elaboració de suports o materials informatius per a campanyes, s’elaboren notes i dossiers de premsa i se’n fa la posterior difusió als mitjans de comunicació, s’organitzen rodes de premsa, es dissenyen i implementen plans de comunicació relacionats amb accions i esdeveniments concrets, i es dona suport i assessorament a les entitats en matèria de difusió.