Des dels serveis tècnics de l’àrea d’Acció Social de l’Ajuntament de Prats s’està donant suport a les persones que no disposen de mitjans telemàtics per realitzar el tràmit de sol·licitud de l’Ingrés Mínim Vital, un ajut per a garantir un ingrés mínim a les famílies en situació de vulnerabilitat.

Així ho exposa la regidora d’Acció Social, Montserrat Juvanteny, “conscients de la complexitat de la situació que estem vivint, estem posant a la disposició de la ciutadania tots els mitjans possibles que tenim a l’abast per tal que cap persona quedi desatesa.”

D’aquesta manera, doncs, en cas que sigui necessari es reforçarà l’atenció amb personal administratiu del consistori.

A més, conjuntament amb les quatre Àrees Bàsiques de Serveis Socials d’Osona s’està treballant per poder donar més agilitat a la tramitació. Per aquest motiu, al ple del Consell Comarcal d’Osona del dia 29 de juliol de 2020, es va presentar i aprovar una moció sol·licitant a l’institut Nacional de la Seguretat Social, l’accés a la tramitació de l’Ingrés Mínim Vital.

Trobareu tota la informació de l’Ingrés Mínim Vital en aquest enllaç. 

En cas de sol·licitar més informació sobre l’ajut, es pot trucar al telèfon 93 856 01 00, escriure un whatsapp al 661 54 56 38 o enviar un correu electrònic a ajuntament@pratsdellucanes.cat.