Des d’aquest dimecres 28 d’octubre, la plantilla d’empleats municipals de les oficines de l’Ajuntament realitza teletreball.

Així ho ha anunciat l’alcalde Jordi Bruch, en una decisió presa conjuntament amb l’equip de govern i els treballadors de les oficines municipals arran de l’evolució  de la situació epidemiològica i l’augment de casos de la Covid-19.

L’Ajuntament de Prats de Lluçanès prioritza l’atenció a la ciutadania al telèfon de l’Ajuntament 93 856 00 01, al correu electrònic ajuntament@pratsdellucanes.cat i a la seu electrònica.

D’aquesta manera doncs, l’atenció presencial a la recepció de l’ajuntament queda restringida de dilluns a divendres de 8 del matí a 1 del migdia i el dimecres a la tarda de 4 a 7, únicament pel registre d’entrada i sol·licituds urgents que no es puguin tramitar telemàticament.

Tot el personal de les oficines continua desenvolupant les seves tasques de manera telemàtica des de casa.

L’objectiu de la mesura és reduir al màxim la mobilitat i els desplaçament dels pradencs i pradenques i evitar la propagació del virus.