
Aquest estiu, Prats de Lluçanès torna a tenir una cita amb el cicle musical de petit format Fes-te l’agost, que enguany arriba a la 21a edició. La programació inclou quatre actuacions gratuïtes, que tindran lloc cada divendres d’agost, a les 10 del vespre, als Jardins de Cal Bach.
Seguint la línia dels darrers anys, l’àrea de Cultura de l’Ajuntament aposta per una programació que dona visibilitat a propostes emergents, locals i de gran qualitat artística, amb estils i formats diversos que van des de la cançó d’autor i el folk mediterrani fins a la poesia escènica i el soul contemporani.
Programació
1 d’agost – Albert Lario i El Sobrino del Diablo
El cicle s’obre amb una proposta carregada d’ironia, crítica social i cançó d’autor amb actitud. L’humor agut i la sàtira de El Sobrino del Diablo es combinen amb la veu pròpia d’Albert Lario, en un vespre que promet fer pensar, riure i vibrar.
8 d’agost – Tracy Sirés Neal
La cantautora presenta el seu nou treball Peace and Gold, set cançons que fusionen el folk i el pop en una experiència íntima i lluminosa. Un viatge emocional que convida a trobar espais habitables dins les esquerdes del dol i el creixement personal.
22 d’agost – Fer Versar el Got
Neil Sabatés, Cai Godayol i Eulàlia Colomo teixiran en directe un espai de diàleg entre poesia, música i pintura. Amb una trinitat trifàsica de paraules, sons i pigments, convidaran el públic a submergir-se en una experiència sensorial que interpel·la el particular i l’universal.
29 d’agost – Terrae
El duet format per Andreu Peral i Genís Bagés ens proposa una amalgama de sons, ritmes i cants que traspuen l’amor per la seva terra natal: les Terres de l’Ebre. El seu espectacle és un homenatge al paisatge i la gent d’un territori humil i resistent, carregat de memòria i identitat.
Amb aquesta edició, Fes-te l’agost es consolida com una de les propostes culturals més singulars de l’estiu a la comarca, oferint música amb ànima en un entorn proper i acollidor.
En cas de pluja, les actuacions quedaran suspeses.
