L’Ajuntament de Prats de Lluçanès obre el procés selectiu per a la selecció d’una persona per a tasques de personal administratiu en pràctiques.

Les principals funcions a desenvolupar són les següents:

  • Suport administratiu en la gestió del pressupost

  • Comptabilitzar tots els moviments comptables d’ingressos i despeses de

  • Consorci del Lluçanès amb al supervisió de secretaria intervenció.

  • Controlar les operacions i els saldos dels diferents comptes bancaris de l’entitat.

  • Realitzar les taques administratives derivades del funcionament dels òrgans de l’administració.

  • Donar suport administratiu al personal tècnic en l’exercici de les seves funcions.

  • Fer el seguiment dels contractes de personal i controlar les altes i baixes de les persones treballadores, d’acord amb les indicacions del personal responsable.

  • Preparar i fer l’ingrés de les nòmines del personal.

  • Suport en realitzar les declaracions trimestrals de l’IRPF, els resums anuals i la Declaració d’operacions amb tercers.

  • Preparar i lliurar la documentació administrativa generada per la pròpia activitat: fer fotocopies, passar fax, imprimir documentació, etc.

  • Informar i atendre al públic telefònicament (centraleta de 4 línies) i personalment i adreçar les persones al servei més adient en el cas de precisarse una major concreció.

  • Fer les justificacions econòmiques de les subvencions sol·licitades pel personal tècnic.

Les sol·licituds per prendre part en el procés de selecció es poden presentar fins al dijous 13 de gener.

Consulta tots els detalls a les bases de la convocatòria.