6.4 C
Prats de Lluçanès
Dilluns, 30 de desembre de 2024
Inici Cultura, Festes, Turisme i Comunicació

Cultura, Festes, Turisme i Comunicació

Jordi Batriu Font – Junts per Prats

Nascut el 1982. Diplomat en Turisme per la Universitat de Lleida, treballa en el sector hoteler des de fa anys. És la quarta legislatura com a regidor a l’Ajuntament de Prats de Lluçanès, de les quals s’ha ocupat de les àrees d’Ensenyament, Cultura i Joventut.

Ha col·laborat i format part de diferents entitats esportives i culturals del poble.

Podeu contactar a través del formulari de contacte:

  Accepto l'Avís Legal i la Política de privacitat d'aquesta web.

Cultura

Impulsar la cultura popular i tradicional i les arts escèniques del municipi, tenint en compte els agents culturals del poble. Creació de la Taula de Cultura per a millorar el teixit cultural de Prats de Lluçanès i incrementar-ne les seves activitats. Afavorir que totes les entitats puguin disposar del seu espai en els diferents locals municipals. Treballar per la recuperació del Teatre Orient i la Biblioteca pública i apostar per a la seva adscripció a la Xarxa de Biblioteques de la Diputació de Barcelona.

Festes

La regidoria de Festes s’encarrega de convertir la Festa Major de Sant Vicenç i les Festes de Sant Joan i els Elois en unes festes més participatives, oferint una oferta lúdica i festiva per a totes les edats i que sigui atractiva per al conjunt de la població i del territori.

Turisme

Les seves funcions són les de promoure Prats de Lluçanès i el seu desenvolupament local per a millorar l’estructura econòmica i social. Dinamitzar els diversos sectors econòmics, fomentar l’ocupació, potenciar i difondre el patrimoni i les festes locals. Impulsar la marca “Lluçanès” conjuntament amb els diferents actors turístics. Crear nous reclams turístics i potenciar els existents. Dotar la oficina de turisme de tots els recursos necessaris i millorar-ne qualitativament els seus serveis.

Comunicació

La regidoria de Comunicació treballa per garantir la transparència i una comunicació pública de qualitat. És l’àrea responsable de difondre l’acció de govern de l’Ajuntament i fer-la més propera als veïns i veïnes del poble.

Al mateix temps, té el repte de facilitar la comunicació interna entre les diverses àrees del consistori per assegurar una gestió més eficient dels recursos municipals i públics.

Per tot això, es dona suport a l’equip de govern i es planifiquen estratègies i s’assessora en les estratègies de comunicació de la corporació, es desenvolupen campanyes d’imatge corporativa i de campanyes informatives, es planifica i s’elabora el butlletí municipal, es difon informació corporativa institucional a través del web municipal i mitjans de comunicació dels que es disposa –xarxes socials i nou canal WhatsApp-, es coordina i es participa en l’elaboració de suports o materials informatius per a campanyes, s’elaboren notes i dossiers de premsa i se’n fa la posterior difusió als mitjans de comunicació, s’organitzen rodes de premsa, es dissenyen i implementen plans de comunicació relacionats amb accions i esdeveniments concrets, i es dona suport i assessorament a les entitats en matèria de difusió.